ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022

"Υπόγεια Σ' Αγαπώ" Νέο τραγούδι για τη Λίνα Ροδοπούλου σε στίχους και μουσική του Θοδωρή Μυστιλόγλου 🎶🌠

 

Stream & Download https://orcd.co/b04beal

Εγγραφή || Subscribe
Γίνε συνδρομητής στο επίσημο κανάλι της MLK στο YouTube ||
Subscribe on MLK’s official YouTube channel here: http://bit.ly/MLKYouTube

Get involved with MLK:

Λίνα Ροδοπούλου - Υπόγεια Σ’ Αγαπώ
Μουσική - Στίχοι: Θοδωρής Μυστιλόγλου
Κάμερες: Φώτης Τραγανουδάκης, Αλέξανδρος Μποτονάκης
Σκηνοθεσία - Post Production - Μοντάζ: Φώτης Τραγανουδάκης
℗ 2022 Chromodiastasi Ltd / MLK

Official Video of 'Ypogia S’ Agapo'
Performed by Lina Rodopoulou
Music & Lyrics by Thodoris Mistiloglou
Camera by Fotis Traganoudakis & Alexandros Botonakis
Direction - Post Production - Montaz by Fotis Traganoudakis
℗ 2022 Chromodiastasi Ltd / MLK

Ενορχήστρωση- Πιάνο: Αντώνης Καρατζίκης
Κανονάκι: Eλένη Φουρλάνου 
Βιόλα: Μαρίνα Σταλιμέρου
Κιθάρα: Βαγγέλης Γαγλίας
Κόντρα Μπάσο: Λουκάς Γιαννακίτσας
Κρουστά: Αλέξης Κώστας
Η Ηχογράφηση έγινε στο Στούντιο «Πολυφωνική»
Ηχοληψία - Μίξη - Mastering: Πέτρος Πετρόπουλος

ΣΤΙΧΟΙ
Δεν ήμουν εκεί, μα ήμουν κερί 
Τραβώ μια γραμμή, τη σβήνεις εσύ 
Μπορούσα πολλά, τα νιάτα δειλά 
η μόνη αφορμή, τα χρόνια πολλά 

Υπόγεια σ’ αγαπώ πλανούνται πια παντού χωρίς σκοπό, 
τα όνειρα μου κάνουν φυλαχτό, 
μονάχα εκεί θα σε έχω γιατρικό και θησαυρό μου. 
Ότι και αν σου πω μου φαίνεται πως είναι περιττό, 
τα κύματα μας έβγαλαν εδώ, ο χάρτης σου δεν έχει γυρισμό εδώ 
όλο σκοτάδι. 

Σε είδα ξανά δεν ήρθα κοντά 
μια γκρι φυλακή, εικόνα θολή 
Φωτάκι νυκτός, ο δικός σου εθισμός τραβάω κουπί πατάς το κουμπί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου