ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Σάββατο 28 Μαΐου 2022

Sunday Show Update 🌠

 

Αγαπημένοι μου φίλοι, 
 Ποτέ ξανά στην ιστορία της εκπομπής δεν απουσίασα για δύο συνεχόμενες Κυριακές από το ραδιοφωνικό μου πόστο...Μου φαίνεται κάπως περίεργο... Ήρθε όμως μάλλον η ώρα να συμβεί κι αυτό. Αύριο το βράδυ θα είναι η δεύτερη συνεχόμενη Κυριακή που δε θα βγούμε στον αέρα. Βλέπετε μας προέκυψε 👑🦠. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, τα χειρότερα πέρασαν και η ανάρρωση είναι ομαλή όμως υπάρχει μεγάλη κόπωση μαζί με κάποια ακόμα συμπτώματα κι αν έχω μάθει κάτι τον τελευταίο καιρό, αυτό είναι να ακούω τον εαυτό μου και το σώμα μου και να μην πιέζομαι. Εύχομαι φίλοι μου, εσείς να είστε όλοι καλά και να περνάτε όμορφα το Σαββατοκύριακό σας 💕 Να προσέχετε τον εαυτό σας! 😍 

 Υγ. Τι λέτε, θα τα καταφέρουμε την επόμενη Κυριακή; 🤗🌸🌸🌸


Με αγάπη,
Άρτεμις. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου