ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Σάββατο 6 Απριλίου 2024

Literal Poetry

 Σκοπός της ζωής είναι να πασχίζεις καθημερινά να γίνεσαι αυτό που προτιμάς.

Να πασχίζεις να γίνεσαι αυτό που εσύ διακρίνεις ότι χρειάζεται αυτός ο κόσμος. 

Να προσφέρεις αυτό που νιώθεις ότι λείπει. 

Ο, τι κι αν είναι αυτό. 

Με κόπο, αυτοθυσία, συνέπεια και αφοσίωση.

Σε πραγματικά χρόνια ζωής. 

Είμαστε όλοι κύτταρα ενός μεγαλύτερου οργανισμού... 

Ίσως η δική μου χρησιμότητα να είναι άλλη από τη δική σου... 


Για λίγο... 


Για όσο υπάρχουμε... 





Άνοιξε το μυαλό σου 

Στην πιθανότητα ύπαρξης ανθρώπων διαφορετικών από τα μοντέλα που έχεις συνηθίσει... 

Δεν είμαι τίποτα φοβερό... Είμαι μια συνηθισμένη γυναίκα 

Όμως... Όπως όλοι μας... 

Είμαι κι εγώ ξεχωριστή... 

Αν μ'αγαπούσες θα είχες απόλυτα κατανοήσει τον κόσμο μου... 

Έτσι μεταφράζεται η αγάπη, και το ξέρεις κι εσύ καλά αυτό... 

Δεν πρέπει να σου κρατάω κακία... 

Είσαι απλώς μακριά μου...

Δεν πρέπει να σου θυμώνω που δεν με καταλαβαίνεις ενώ εγώ προσπαθώ... 

Με πειράζει πολύ που ΕΣΥ ειδικά δεν με καταλαβαίνεις 

Με κάνει πύραυλο... 

Αλλά είναι αυτό που είναι μάλλον και πρέπει να το αποδεχτώ ως έχει. 

Δεν υπάρχει άλλωστε τρόπος να παλέψω για το αντίθετο, κι ούτε θέλω να παλεύω για να αγαπηθώ. 

Εφόσον δεν μ'αγαπάς αυτό είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις 

Και θα έπρεπε να το περιμένω... 

Η καρδιά σου απομακρύνθηκε

Είμαστε εντελώς αλλού συχνωτικά...

Σε ήθελα κοντά 

Σε ήθελα δίπλα 

Σε ήθελα εδώ 

Τίμια 

Αλλά... 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου