"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link

"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link
Νέα Κυκλοφορία! (17/05/2024)

ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 _ PENELOPE 07 - Artemis Zannou (Official Visualizer)

LIVE CHAT


Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024

Laminar Flow

 Δε γράφω για εμένα

Γράφω για εκείνους που είναι σαν εμένα

Και νομίζουν ότι είναι μόνοι 

Ολομόναχοι

Σε ένα κόσμο 

Που λέει, επαναλαμβάνει, πιστεύει και ακολουθεί

Τα ίδια και τα ίδια εκνευριστικά τσιτάτα. 

Γράφω για τα κορίτσια που μου μοιάζουν. 

Που ξέρουν ότι δεν ανήκουν σε αυτή την εποχή. 

Γράφω για εμένα όταν ήμουν εκείνες 

Που πάσχιζε ο κόσμος να με πείσει 

Ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος, ένας δρόμος. 

Μήπως εκείνες καταφέρουν να γίνουν θαρραλέες πιο γρήγορα

Μήπως κατανοήσουν πιο γρήγορα το δικό τους τρόπο και το δικό τους δρόμο 

Νιώθοντας παράλληλα λιγότερο μόνες

Αγαπημένη μου, εσύ που διαβάζεις τώρα αυτές τις γραμμές... 

Ακολούθησε ανένδοτη  το δρόμο της καρδιάς σου χωρίς φόβο...

Υπάρχει ιερή σοφία στην καρδιά 

Θα σε οδηγήσει εκεί που πρέπει να βρεθείς κι ας μην το βλέπεις από εκεί που στέκεσαι τώρα 

Οτιδήποτε άλλο είναι τρέλα.

Υπάρχει κάτι μέσα σου που ξεχωρίζει. 

Είναι αυτό το κάτι που δεν αλλοιώνεται, όσα χρόνια κι αν περάσουν... 

Αυτό να εμπιστεύεσαι. 

Αυτό είναι η αλήθεια. 

♥️

Η ζωή δεν είναι εύκολη 

Αλλά αν κάποιος δεν τη ζει ως ο εαυτός του 

Τότε τι νόημα είχε αυτή η επίσκεψη ψυχών; 

Η ζωή μας αποκτά νόημα όταν τη ζούμε ως ο αληθινός εαυτός μας κάθε λεπτό.

Μη φοβάσαι να είσαι ο εαυτός σου. 

Είτε βρεις αυτό που επιθυμείς, είτε όχι 

Τουλάχιστον θα έχεις ζήσει με τις αληθινές επιλογές σου και με τις αληθινές επιπτώσεις τους, μια αληθινή ζωή...μέσα από την καρδιά σου! 

Δεν το λες και λίγο... 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου