"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link

"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link
Νέα Κυκλοφορία! (17/05/2024)

ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 _ PENELOPE 07 - Artemis Zannou (Official Visualizer)

LIVE CHAT


Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022

Χωρίς τίτλο... Μαλβίνα κι ένα "Γιατί."

| Μαλβίνα Κάραλη | 3 Φεβρουαρίου 1952 - 7 Ιουνίου 2002 |

Άκου, φίλη, δύσκολα χωρίς αυτόν. Αλλά ούτε με αυτόν. Τον διεκδίκησα όσο κανέναν. Μου τα άργησε τα χατίρια μου. Πολύ. Άκου, φίλη, εγώ χωρίς αυτόν πεθαίνω, πνίγομαι. Και δεν με νοιάζει τίποτα. Δεκάρα δεν δίνω. Μην εκτεθώ στα μάτια σου. Να εκτεθώ. Γι’ αυτό και τόσο ανοιχτά. Παντού να το πω. Φώναξέ τες όλες. Να μάθει όλος ο Χορός τα λόγια. Και πως το μεγαλειωδέστερο πράγμα στον κόσμο της γυναίκας είναι να διεκδικεί και να εκτίθεται. Τα έκανα και τα δύο. Μου άργησε το χατίρι μου. Δεν θα τον ξαναδώ ποτέ. Κάποιος άλλος. Που δεν θα τον αγαπώ. Που θα μπορώ να κάτσω μαζί του δέκα χρόνια. Γιατί έτσι γίνεται όταν δεν αγαπάς. Μπορείς και μένεις. Αυτό είναι όλο. Σημασία έχει να είσαι ήρεμη. Ψέματα. Σημασία έχει να αγαπάς. Δεν ξέρω. Μπερδεύτηκα. Φθινόπωρο σε λίγο, φίλη. Εξαγνιστική βροχή, σώμα που πάλι θα άπτεται. Με ό,τι το ανατριχιάζει. Και ένα βράδυ θα κρυφτώ μόνη μου στο κρεβάτι, θα είμαι ήρεμη σαν πεθαμένη. Τότε θα ανοίξω τα κλειστά του γράμματα. Αδύνατον ακόμα. Η παιδική του φωτογραφία στο κομοδίνο μου. Θα τη γυρίσω για λίγο ανάποδα. Να μη με δει να κλαίω.

| Του έρωτα μέγα κακό | Σαββατογεννημένη | εκδόσεις της Lifo |
υγ. Είχε δίκιο, γαμώτο...
Γιατί να είναι έτσι η Αγάπη... 
Γιατί να μην έρχεται πιο απαλά...
Γιατί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου