ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Τετάρτη 28 Ιουνίου 2023

Literal Poetry

 Σήμερα ξύπνησα

Κι ένιωθα σαν ένα απαλό λουλούδι σε χέρσα γη

Ακόμα βουτηγμένη στο όνειρο

Το σώμα μου έψαχνε τη ζεστασιά σου 

Σχεδόν ένιωθα στο πρόσωπό μου με επίπονη ακρίβεια τα σκληρά γένια σου - πατρίδα μου - καθώς γλυστρούσαν απαλά ως τα χείλη μου, μέχρι να συναντήσω το υγρό φιλί σου... 

Σε κάποιο κόσμο 

Μ'αγαπάς 

Το ξέρω, το νιώθω 

Σε κάποιο κόσμο 

Είμαι κι εγώ ή δική σου πατρίδα... 

Με φιλάς, μ' αναπνέεις... 

Μ'αγαπάς με όλη σου την καρδιά 

Με προσέχεις να μη σου μαραθώ

Είμαι δική σου 

Δική σου... 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου