"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link

"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link
Νέα Κυκλοφορία! (17/05/2024)

ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

LIVE CHAT


Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

Literal Poetry

Πανσέληνος 

Ταράζει τον κύκλο μου 

Συγχρονίζομαι

Στο κόκκινο 

Στον προαιώνιο ρυθμό μου 

Ανατέλλω

Φεγγάρι άγριο 

Προστάζει ολόκληρη εμένα 

Γυναίκα

ρουμπίνια, χρυσάφι και κύματα 

Αέναος παφλασμός οι ανάσες 

Υπάρχει μια τάξη στο χάος 

Συνορεύει με το κορμί μου 

Συγχρονίζεται με τη μήτρα μου 

Με διαπερνά 

Φύση και θαύμα 

Όνειρο και τραύμα 

Αναδύομαι μέσα από το σπαραγμό μου

Ευάλωτη 

Πανσέληνος ολόφωτη 

Στο ουρανό σου





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου