ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022

Literal Poetry

Είναι κι αυτό ... 

που δεν ήρθες ακόμα σα σίφουνας να με αρπάξεις εκεί πέρα να τελειώνουμε.... 

Μα είναι ποτέ δυνατόν;;; 

Αααααχ.... 

Βαθύς αναστεναγμός... 

Σχεδόν Χριστούγεννα 

-Και πάλι... - 

Έτσι παράλογα κι ωραία σε ψάχνω 

Όπως μου έμαθε η γάτα μου 

Έχει μια αίσθηση δικαίου σε αυτό που θέλει 

Είναι στη φύση της 

Είναι αυτό που είναι και το θέλει απόλυτα ή καθόλου 

Και δεν είναι θέμα ζητιανιάς

Τουναντίον 

Είναι ξεκάθαρη δήλωση 

Θέλω 

και νομοτελειακά με θέλει πάντοτε αυτό που θέλω. 

Τελεία. 

Κι έχει πάντοτε δίκιο... Είναι φοβερό! 

(Μεταξύ μας κατέληξα στο συμπέρασμα ότι 

Κανονικά έτσι θα έπρεπε να είναι.) 

Γιατί θέλω δε θα πει ζητάω 

Θα πει γνωρίζω απόλυτα τι μου αναλογεί από ένα βαθύτερο σημείο εντός μου 

Η επιθυμία μου δεν είναι ερώτηση 

Είναι απάντηση σε αυτό που η διαίσθησή μου εντοπίζει ότι υπάρχει ήδη για εμένα 

Εσύ δηλαδή, στην περίπτωσή μου 

Υπάρχεις 

Περίεργα πράγματα 

Δε φταίω εγώ που υπάρχεις

(Ή μήπως φταίω εγώ και για αυτό...; 🤭😂❤️) 



🖌️Source 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου