ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2022

Literal Poetry

 

Ζητείται Αγάπη να αντέχει στο χρόνο

Ζητείται Αγάπη που να υπερνικά τις δυσκολίες και να εξισώνει τις διαφορές

Ζητείται Αγάπη μοναδική

Μαγική

Υπερβατική

Μεγάλη

Αδιαμφισβήτητη

Βαθειά 

Απέραντη 

Αιώνια 

Σπαραχτικά Μεγαλειώδης 

Ολοκληρωτική 

Αποφασισμένη 

Ειλικρινής 

Ανθεκτική 

Προσηλωμένη

Ραντεβού :

Το σημείο της Αλήθειας μας. 

Δεν αντέχονται οι άνθρωποι που μονίμως πηγαίνουν παρακάτω 

Όταν φτάνεις στην ψυχή σου 

Δε θες να φύγεις ποτέ ξανά από εκεί

Εκεί μέσα μόνο υπάρχει η αγάπη που δεν σταματά ποτέ

Ο Neil Armstrong το είπε καλύτερα

Στους πρώτους μόλις στίχους αυτού του τραγουδιού :

"When I fall in love, it will be forever

Or I 'll never fall in love..."

Στον κόσμο ενός μόνιμου "πάμε παρακάτω"

Ακούει κανείς;;;;

Υπάρχει και αυτή η Αγάπη! 

Η οποία μέσα της κρύβει τον πιο δυνατό και άσβεστο Έρωτα του κόσμου...

Κρύβει ένα ειλικρινές πάθος για ζωή χωρίς μάσκες και ρόλους 

Γίναμε περιπλανώμενες καρικατούρες του εαυτού μας 

Κι αυτό που ονομάζουμε Έρωτα 

Είναι μια προσβολή για την καρδιά μας

"Όταν Αγαπήσω, θα είναι για πάντα! 

Αλλιώς δε θα αγαπήσω ποτέ. "

Που χάθηκε αυτή η τιμιότητα 

Που πήγαν οι ποιότητες του συναισθήματος 

Το είχα... Μα δεν το ήθελες. 

Όταν αυτό συμβεί στη ζωή ενός ανθρώπου 

Δεν υπάρχει "παρακάτω" πια. 

Μπαίνει τελεία. 

Είπα "για πάντα" 

Το εννοούσα. 

Εγώ θα καθήσω εδώ που αγαπά η καρδιά μου αληθινά ως το τέλος... 

Ακόμα κι αν μείνω μόνη. 

Δε μπορώ παρά να έχω για πατρίδα μου την ειλικρίνειά μου...  

Διαφορετικά, χωρίς μια ειλικρινή ζωή, 

δεν έχω τίποτα. 


"I don't want to end up a cartoon in a cartoon graveyard." - Paul Simon 


Κι ένα τραγούδι... 


Κι ένα ακόμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου