ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Κυριακή 16 Απριλίου 2023

Literal Poetry

 Όταν λέω ότι μου λείπεις

Εννοώ εσύ όπως θα ήσουν αν με αγαπούσες

Εννοώ ότι λείπεις από τη ζωή μου ολόκληρη 

Από τη ζωή που ονειρεύομαι από παιδί

Όταν λέω : "Μου λείπεις"

Δεν εννοώ τώρα, εδώ που κάθομαι και βαριέμαι... 

Εννοώ ότι εσύ είσαι ο μοναδικός άνθρωπος μέσα από τον οποίο μου αποκαλύπτεται το αρσενικό αρχέτυπο που με κάνει να νιώθω σα να είμαι η πιο βαθιά μόνη γυναίκα του κόσμου... 

Μόνο επειδή δεν έρχεσαι εσύ. 

Εννοώ ότι υποφέρω βαθιά που δε ζω τη ζωή που η αγάπη μέσα μου ξέρει ότι μου αναλογεί και που ταυτόχρονα η λογική μου λέει ότι θα ήταν αδύνατο να μου συμβεί μαζί σου 

Όταν λέω ότι μου λείπεις 

Εννοώ ότι στην απουσία σου παλεύω με τον εαυτό μου ύλη, σώμα, πνεύμα, καρδιά, ψυχή σε διαρκή σύγχυση γιατί δεν έχω εσένα να με ησυχάσεις απλώνοντας νωχελικά το χέρι σου επάνω μου καθώς μιλάς για πράγματα μικρά ή μεγάλα 

Εννοώ ότι με ξύπνησες από το βαθύ μου ύπνο χωρίς λόγο και βασανίζομαι 

Και δεν είσαι εδώ να με οδηγήσεις μέσα στον κόσμο 

Και πηγαίνω μονάχη μου όπου πιστεύω ότι ίσως να με οδηγούσες αν ήσουν εδώ 

Και ακόμα και στη διαδρομή σε ψάχνω, γιατί σε περίμενα και λείπεις 

Και λείπεις κι όταν φτάνω 

Γιατί στην πραγματικότητα οδηγούμαι στην τρέλα 

Και σκέφτομαι πάντοτε μήπως έφτασα στο λάθος μέρος ή όχι 

Εννοώ ότι αισθάνομαι μια αδικία που με σκίζει στα δύο στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας και της νύχτας 

Όπου κι αν βρίσκομαι, με όποιον κι αν είμαι, ό,τι κι αν κάνω εκεί 

Εννοώ ότι θα ήθελα πολύ να πάψω να ακούω τον εαυτό μου να προσπαθεί να επιβιώσει διαρκώς μακριά σου κι απλά να χαθώ σε μια θάλασσα ησυχίας κοιτάζοντας μέσα στα μάτια σου 

Και ότι ψάχνω αυτή την ανακούφιση ακόμα κι όταν δε σε σκέφτομαι 

Γιατί μόνο όταν σε κοιτάζω ησυχάζει ο κόσμος 

Γιατί εξαφανίζεται ολοσχερώς 

Και υπάρχει μόνο ησυχία και ειρήνη κι ένας άνθρωπος στον κόσμο που αγαπώ τόσο ώστε μονίμως να τεντώνομαι ψαχνοντάς τον μάταια 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου