ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

Dream Journal

 Σε ονειρεύτηκα...

Ήμασταν κάπου αλλού, σε εκδρομή 

Με φίλους 

Στο δωμάτιο που μέναμε υπήρχαν πολλά κρεβάτια 

Το δικό σου ήταν δίπλα στο δικό μου, τυχαία 

Ήμουν ξαπλωμένη και προσπαθούσα να κοιμηθώ, μα σε ένιωθα να με κοιτάζεις και μου ήταν αδύνατο...

Ανοίγω τα μάτια μου 

Αναστενάζω βαθιά 

Γυρνάω και σε κοιτάζω 

Όντως με κοιτούσες ήδη 

Χαμογέλασες κάπως αμήχανα 

Σου χαμογέλασα κι εγώ, εξίσου αμήχανα 

Τα μάτια σου ήταν και πάλι απαλά 

Μείναμε έτσι για κάποια ώρα 

Μετά έπρεπε να πάμε κάπου οπότε σηκωθήκαμε και φύγαμε 

Ήμασταν σε ένα μέρος παραθαλάσσιο 

Έμοιαζε με ξενοδοχείο ή με κάποια βίλα στη θάλασσα 

Είχε μια μεγάλη βιβλιοθήκη εκεί σε ένα δωμάτιο ψηλοτάβανο που αντί για τοίχους είχε παντού παράθυρα κι έλουζε τα πάντα το φως 

Πέρα, στο βάθος μια όμορφη παραλία 

Κοιτούσαμε τα ατελείωτα βιβλία... 

Διάλεξες ένα δύο και τα ξεφύλλιζες με φοβερό ενδιαφέρον

Βρίσκω τυχαία μπροστά μου ένα βιβλίο τεράστιο για ζώδια μάλλον,που κάποιος είχε αφήσει σε ένα τραπεζάκι, με τίτλο:

 'Τι κάνει μια Ταυρίνα όταν βρει έναν καλό για εκείνη άνθρωπο "

Το παίρνω στα χέρια μου και έρχομαι προς το μέρος σου χαμογελαστή :

" Δεν είναι και φιλοσοφία", σου λέω κάπως ενοχικά - επειδή ήταν για ζώδια - αλλά και με παιχνιδιάρικη διάθεση " Πιστεύω όμως πως βρήκαμε ένα βιβλίο που μάλλον ειδικά εσύ δε θα χρειαστεί ποτέ να το διαβάσεις.... είμαι σίγουρη ότι θα το έχεις διαπιστώσει! "

Χαμογελάς με εκείνη τη χαρακτηριστική γκριμάτσα που κάνεις όταν κάποιος σου λέει εξυπνάδα... 

Σιγή 

Με κοιτάς 

Τρυπάς την ψυχή μου 

Σε νιώθω μέχρι το τελευταίο μου κύτταρο 

Με φωνάζει κάποιος να βοηθήσω σε κάτι και τρέχω έξω γεμάτη από εσένα 

Με αυτή τη φωτιά μέσα μου

Την δική σου 

Ξυπνάω 

📸Source : https://pin.it/3VJ3AVlq1




📸Source: https://pin.it/3r6i9jEkX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου