ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Σάββατο 2 Μαρτίου 2024

Dream Journal

 Σε ονειρεύτηκα...

Ήμουν με τους φίλους μου σε μια παράσταση. 

Παρακολουθούσαμε μέσα από μια άλλη αίθουσα που έμοιαζε με στούντιο ηχογράφησης

Κάποια στιγμή στο δωμάτιο άρχισε να ακούγεται ένας ήχος υψηλής συχνότητας πολύ ενοχλητικός που γινόταν όλο και πιο έντονος. 

Οι τεχνικοί βρισκοντουσαν σε άλλο δωμάτιο και δεν μπορούσαν να τον ακούσουν. 

Κλείναμε όλοι τα αφτιά μας με τα χέρια μας 

Και καθώς πλησιάζω το τζάμι να το χτυπήσω για να ειδοποιήσω τους τεχνικούς 

Εμφανίζεσαι εσύ από το πουθενά και προσπαθείς με όποιο τρόπο ξέρεις να το φτιάξεις... Και φυσικά (🥰) τα καταφέρνεις... Εκείνη τη στιγμή, μπαίνουν μέσα οι τεχνικοί από το διπλανό δωμάτιο και σου μιλάνε ονομαστικά...Σου λένε ότι σε ευχαριστούν πολύ που πήρες την πρωτοβουλία να τους βοηθήσεις! Σε ήξεραν. Χαιρετίζεστε εγκάρδια. Φεύγουν.

Στέκεσαι μπροστά μου. 

Κοιτάζεις τους φίλους μου αμήχανα. 

Κοντοστέκεσαι.

"Α..(your name) .... μου..." σου λέω τρυφερά 

Με κοιτάζεις. 

Ξυπνάω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου