ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023

Dream Journal 🌠

 Σε ονειρεύτηκα...🌠 

Ήμασταν έξω μαζί σε μια καφετέρια με παρέα κοινών φίλων 

Έμοιαζε σα να είμαστε ζευγάρι 

Ήταν κάπως φρέσκο σαν αίσθηση, σα να μην ξέρουμε ακόμα ο ένας τη γλώσσα του άλλου και να το ψάχνουμε σε πραγματικό χρόνο 

Αλλά νιώθαμε ευτυχία 

Με ήθελες κοντά σου, ένιωθα ότι δεν ήθελα να τελειώσει ποτέ 

Κάποια στιγμή μια φίλη μου μου ζήτησε να πάω μαζί της στην τουαλέτα, επειδή ήταν κάπως μακριά και δεν ήθελε να περπατήσει μόνη της. 

Της είπα "Εντάξει." και σηκώθηκα για να πάω μαζί της. 

Φτάσαμε σε ένα μέρος που έμοιαζε με σπίτι, που είχε πολλά δωμάτια. Χαθήκαμε για λίγο μέχρι που βρήκαμε το μπάνιο. 

Αφού βγήκε η φίλη μου από μέσα, της λέω :

"Φίλη μου μήπως να παίρναμε ένα ταξί για να γυρίσουμε; Ήταν κάπως μακριά και θα αργήσουμε πολύ να φτάσουμε, έχει πάει αργά." 

Η φίλη μου το σκέφτεται λίγο και συμφωνεί. 

Έρχεται λοιπόν ένα ταξί και μπαίνουμε μέσα. 

Ό κύριος που οδηγούσε μας ρωτάει που πηγαίνουμε και με το που του λέμε το όνομα του προορισμού 

Γυρνάει και κοιτάζει εμένα και με ρωτάει :

" Γιατί πάτε εκεί; Με ποιους θα είστε; Σας περιμένει κανείς;" 

Ένιωσα φόβο και του απάντησα ότι μας περιμένει μεγάλη παρέα. 

Ξεκινάει το ταξί και βάζω νευρικά το χέρι μου στην τσάντα μου να βρω το κινητό μου να σε πάρω τηλέφωνο

Με βλέπει από τον καθρέφτη ο οδηγός και μου λέει" Τι νομίζεις ότι κάνεις εκεί; "

Και του απαντάω "Παίρνω τηλέφωνο να τους πω ότι ερχόμαστε." 

Ανοίγει το ντουλαπάκι δεξιά και βγάζει όπλο. Με κοιτάζει με ένα σαρδόνιο χαμόγελο και μου λέει :"Και ποιος σας είπε ότι σας πηγαίνω εκεί...;" 

Ένιωσα καθαρό φόβο, με το χέρι μου κρυφά μέσα στην τσάντα μου προσπαθούσα να σου στείλω sms μα από το άγχος μου τα δάχτυλά μου δεν μπορούσαν να γράψουν!!! Πατούσα ό,τι να ναι... Σκεφτόμουν ακόμα μήπως ένιωσες ότι σηκώθηκα κι έφυγα... Έπρεπε οπωσδήποτε να σου στείλω αυτό το μήνυμα! Έπρεπε να ξέρεις! Όχι μόνο γιατί σε είχα ανάγκη μα και επειδή, δε θα σε άφηνα ποτέ... 

Συνέχισα να προσπαθώ να γράψω χωρίς να με καταλάβει... 

Ξύπνησα. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου