ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023

Literal Poetry

 Σε διαβεβαιώνω πως παίρνω την Αγάπη

Πολύ στα σοβαρά 

Πάντοτε έτσι ένιωθα, μα υποχωρούσα πάντοτε για τον εκάστοτε άλλον 

Που έκοβε απλώς βόλτες στην πλατεία 

Χωρίς κι αυτός να ξέρει καλά καλά τι κάνει 

Κάθε φορά το ίδιο 

Μέχρι που ανέβηκε ο κόμπος στο χτένι κι αποφάσισα να μην υποχωρώ πια για τον καθένα 

Γιατί προδίδω τον εαυτό μου

Δεν είμαι πλατεία για να κόβει ο καθένας τις βολτάρες του και να ζει τη ζωάρα του

Είμαι Γυναίκα 

Και τι έκανα ως τώρα; 

Χάριζα ζωή στους άλλους και τη στερούσα σε εμένα 

Αποδεχόμενη σιωπηρά πως τελικά μάλλον έτσι θα είναι, αφού όλοι αυτό κάνουν 

"Έτσι θα είναι η Αγάπη στην πραγματικότητα ", σκεφτόμουν... 

Στον απολογισμό μου γράφω :

Τίποτα Ακέραιο - ως τώρα. Τίποτα Αληθινό. Τίποτα  συθέμελα ανθεκτικό. Όλα κάστρα στην άμμο. Καλαμιές στους ανέμους της ζωής. 

Όχι. 

Όχι! 

Εγώ παίρνω την Αγάπη σοβαρά! 

Δεν είμαι έτσι φτιαγμένη. 

Έχω υπομονή. Έχω θέληση. Έχω δύναμη. Ο λόγος μου έχει ηθικό βάρος. Μου αρέσει το βάθος... Είναι το σπίτι μου. Αυτή είμαι. 

Τι δουλειά έχω εγώ με οτιδήποτε άλλο; 

Η απόλυτη συνταγή αποτυχίας. 

Βαρέθηκα να ξοδεύομαι σε ανοησίες μόνο επειδή κανείς έως τώρα δεν ήταν όπως εγώ. 

Σιχαίνομαι την επιπολαιότητα. 

Και εντάξει, όλων των ειδών οι άνθρωποι χρειάζονται στον κόσμο, απλά πιστεύω πως εκείνοι που παίρνουν την Αγάπη σοβαρά, είναι λίγοι... Μετριούνται στα δάχτυλα ίσως... 

Δε με νοιάζει να μείνω μόνη, όμως αυτά που αισθάνομαι είναι αληθινά... Έχουν υπόσταση... 

Αυτό μόνο έχει σημασία. 

Και δε με νοιάζει ποιος άλλος το αναγνωρίζει. 

Το αναγνωρίζω πρώτη εγώ. 

Κι έτσι θα ζήσω 

Στην ωραιότερη γλώσσα του κόσμου :

Τα ξεκάθαρα. 

Για εμένα η Αγάπη είναι η ζωή μου 

Οι καρδιές των ανθρώπων είναι ιερές 

Οι ζωές τους εύθραυστες

Αποζητώ μέσα μου μονάχα την τρυφερότητα, την απαλότητα στην αλήθεια... 

Αποζητώ την απλότητα και την ιερότητα 

Αποζητώ την εμπιστοσύνη και την κατανόηση 

Ίσως να παραμείνω για πάντα ένας μακρινός αντίλαλος

Γι ανθρώπους που βρίσκονται μονίμως στο δρόμο τους για κάτι άλλο 

Μα μέχρι την τελευταία μου ανάσα 

Θα αγαπώ βαθιά 

Με παιδική ειλικρίνεια 

Απόλυτα 

Και μέσα από την αγάπη μου αυτή θα μάθω τον κόσμο 

Κουράστηκα να ντρέπομαι γι αυτό που είμαι

Για την ολότητα των συναισθημάτων μου

Κουράστηκα να φοβάμαι πως αυτό που είμαι 

Είναι παράταιρο, ρομαντικό, ουτοπικό 

Αυτή είμαι... 

(Άρα υπάρχει αυτή η ουτοπία) 

Κι όπου με βγάλει η ζωή... 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου