ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023

Literal Poetry

 Ίσως καλύτερα που δεν έρχεσαι πια

Επέτρεψα στον πόνο μου να με καταβροχθίσει 

Πάλεψα μαζί του με άγνοια κινδύνου 

Πόσο χαριτωμένη μπορεί να είναι μια γυναίκα μετά από μάχη 

Δε νιώθω χαριτωμένη 

Αν ήθελες απλώς να πάρεις από εμένα 

Στα έδωσα όλα 

Σου δόθηκα

Έμεινα εδώ με τις ανοιχτές πληγές μου να διασχίζω τη ζωή 

Θα ήθελα να έχω κέφια από εκείνα που σου αρέσουν μα τα δάκρυά μου τα παρέσυραν κάπου μεσοπέλαγα και δεν ξέρω πια πότε και αν θα επιστρέψουν... 

Στέκομαι στην άμμο και απλώς περιμένω 

Να δω τι από όλα όσα μου πήρε η θλίψη θα επιστρέψει πρώτο για να προσπαθήσω να το υποδεχτώ αν και φοβάμαι ότι δε θα με αναγνωρίσει ούτε εκείνο 

Δεν πειράζει 

Η αλλαγή έρχεται έτσι κι αλλιώς 

Απλά, ξέρεις, ονειρευόμουν απαλότητα 

Την είχα ανάγκη 

Τώρα απλώς στέκομαι στην άμμο. 


🎨 🖌️ : Victor  Nizovtsev 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου