ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Παρασκευή 26 Αυγούστου 2022

Ποιήματα και Γράμματα από την ανέκδοτή μου συλλογή : "Liquid Words - The Gallium Project "

 Αφού δεν έρχεσαι εσύ

Πήρα τον όρκο τον βαρύ

Να πορευτώ μονάχη

Μόνη θα μείνω στη ζωή 

Αφού δεν έρχεσαι εσύ 

Εγώ θ'αφήσω την καρδιά 

Στο πιο ψηλό μου ράφι 

Δε θα την πιάνει η βροχή 

Θα την κρατάω στεγανή

Και σίγουρη και καθαρή 

Μα βουτηγμένη στην Αγάπη 

Και μεσ'την πίκρα την κρυφή 

Σαν μια ελεύθερη κραυγή 

Που ανυπόφορα θρηνεί 

Για τη ζωή που ζωντανή 

Κι ατίθαση την προσπερνάει 

Αφού δεν έρχεσαι εσύ 

Μοναχικά μεσ' τη σιωπή θα τριγυρνάει

Έως εκείνη τη στιγμή 

Που αναπάντεχα θα πάψει να χτυπάει 

Αφού δεν έρχεσαι εσύ 

Κι ο κόσμος όλος να χαθεί

Πια δε μου καίγεται καρφί 

Έμεινε η μοίρα μου μισή 

Και πια δεν τραγουδάει 

Κι ας είμαι ακόμα ζωντανή 

Μέσα στην πόλη τη βουβή 

Μονάχα από γινάτι 

κι ας χάνομαι στα λάθη 

Αφού δεν έρχεσαι εσύ 

Τι σημασία έχουν πια

οι λέξεις και η αγάπη 

Σαν μια ξεκούρδιστη ευχή 

Αφού δεν έρχεσαι εσύ 

Εμένα πια θα μου αρκεί 

Που είμαστε ακόμα ζωντανοί 

Τώρα, την ίδια τη στιγμή 

Αφού δεν έρχεσαι εσύ 

Μεγάλη μου Αγάπη... 














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου