ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Πέμπτη 11 Αυγούστου 2022

Ποιήματα και Γράμματα από την ανέκδοτή μου συλλογή : "Liquid Words - The Gallium Project "

 Ονειρεύομαι... - γιατί μπορώ και θέλω. ✨

Μπορώ.

Θέλω. 

Ονειρεύομαι γιατί ανήκω σε εκείνον τον κόσμο περισσότερο...

Εδώ απλώς υπάρχω, κι αυτό είναι ένα απλό γεγονός στη μεγαλύτερη εικόνα.

Τα γεγονότα πάντοτε ήταν μικρότερα των ονείρων.

Στέκονται αδύναμα και μισερά παραθέτοντας ανημπόριες μπροστά στο φως των αναρρίθμητων πιθανοτήτων που ξεδιπλώνονται μπροστά μας, αγνές ακόμα από κάθε άγγιγμα 

Έτσι είναι η ζωή μας

Μια σειρά από επιλογές

Όποιος γυρίζει την πλάτη στο όνειρο

Γυρίζει την πλάτη στη βιβλιοθήκη των ευλογιών

Θα ζήσει ξεχνώντας τα χρώματα, τα συναισθήματα, την ασύλληπτη αφθονία


την Αγάπη 


Ονειρεύομαι, γιατί θέλω και μπορώ

Να είμαι εγώ

Γιατί επιστρέφω στην μυστική 

- μα μόνη ακλόνητη - Αλήθεια

Στον ολάνθιστο κήπο της καρδιάς μου

Στο ακριβό μου πετράδι

Ονειρεύομαι γιατί θέλω, μπορώ και είμαι

Ονειρεύομαι γιατί θυμάμαι 

Ονειρεύομαι γιατί ανήκω καθ'ολοκληρίαν στην ομορφιά μέσα μου. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου