ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Κυριακή 21 Αυγούστου 2022

Η πιο σύντομη χρήση γνωστού dating app στην ιστορία των dating apps 😅

 


Μετά από ατέρμονη πίεση φίλων,  μπήκα σε μια από αυτές τις εφαρμογές... Ξέρετε...



-Έχω ανάψει τον ανεμιστήρα στο full (Θεέ μου τι ζέστη!!!),  έχω ξαπλώσει στον καναπέ, είμαι κομμάτια - ενα βήμα πριν τον ύπνο - και κάνω swipe  αριστερά για "όχι" ,  νωχελικά,  σκεπτόμενη "τι στο καλό κάνω εδώ..." 

-Φτερνίζομαι και κάνω κατά λάθος  swipe δεξιά (ναι) σε κάποιον που δεν πρόλαβα καν να δω! 

Παθαίνω μικρό εγκεφαλικό γιατί δεν ξέρω πως να το πάρω πίσω και πάνω στον πανικό μου,  μου έρχεται ειδοποίηση και μου πέφτει το  κινητό από το χέρι 😂🤣

Το σηκώνω από το πάτωμα φοβούμενη οτι έκανα καμία 20αριά swipe right ακόμα άθελά μου και τι να δω... 

Με διάλεξε, λεει κι αυτός. 

Χριστέ μου τι πατάω; Που βρίσκομαι; Τι είναι αυτό το πράγμα! 

Ψυχραιμώ. 

Βρίσκω τρόπο και ανοίγω το προφίλ του.

Λέω στον εαυτό μου  : "Εδώ που έφτασες κολύμπα τώρα κουκλίτσα μου..."  🤗😂🤦🏼‍♀️ 

Κοιτάζω και... 

Είχε το  όνομά του!!! Το όνομα του άλλου εννοώ. Εκείνου, ντε... 



Μάλιστα.... 

Μάλιστα Σύμπαν... 

Μάλιστα. 

Από όλα τα ονόματα του κόσμου,  έπρεπε να διαλέξεις αυτό. 

Παύση. 

Μεγάλη παύση. 

Νιώθω το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι μου. 

Κλείνω την εφαρμογή.

Το τηλέφωνο. 

Αλλάζω χρώμα. 

Αλλάζω χώρα. 

Αλλάζω όνομα. 

Αλλάζω διάσταση.

Αντίο ζωή. 



Φίλοι μου... 

Σας είπα... 

Εγώ δεν είμαι για τέτοια...🤦🏼‍♀️


Ενός λεπτού σιγή για όλες τις γυναίκες σαν εμένα... 

Μόνο εκείνες με νιώθουν... 

Εσάς που μπορείτε έτσι, σας χαίρομαι,  να ξέρετε...! 

Μακάρι να μπορούσα κι εγώ... 

Ουφ... 

Καλά πήγε αυτό... 


At least we tried, right? 

Πως θα ήξερες  ας πούμε αν σου αρέσουν φερειπείν οι μπάμιες χωρίς να δοκιμάσεις πρώτα μπάμιες;;; 



Εν κατακλείδι :

Μπάμιες -  Dating apps

            01 — 00


Και για την αποκατάσταση της ατμόσφαιρας, αν ζούσε θα έλεγα : "Παιδιά,  αυτός είναι ο Patrick Swayze. Patrick,  τα παιδιά..." 

Ακούστε το δυνατά... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου