ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Δευτέρα 29 Αυγούστου 2022

Litteral Poetry - AZ

Οι λέξεις μου

Θα μπορούσαν να γίνουν

Πιο κοφτερές από ξυράφια

Με μεγάλη ευκολία

Θα μπορούσα να "κερδίσω" οποιαδήποτε αντιπαράθεση ανταποδίδοντας ακαριαία με μερικές κουβέντες τετράγωνες, κοφτερές και σκληρές,  ή έστω να τραυματίσω σε καίρια σημεία 

Όμως,  δε θα το κάνω

Γιατί κάνω μόνο ό,τι με χαρακτηρίζει.

Εμένα,  σαν άνθρωπο. 

Εγώ επιλέγω. Πάντα. 

Όχι η στιγμή. 

Δε με ορίζει η στιγμή. 

Με ορίζει ο εαυτός μου. 

Ανεξάρτητα από την κατάσταση. 

Έχω αυτή τη δύναμη. 

Μετατρέπω τα ξυράφια σε λουλούδια και αφήνω τους άλλους με τα συμπεράσματά τους...

Ο καθένας από εμάς είναι ό,τι σκέφτεται, πιστεύει, λέει και κάνει. 

Τα πάντα είναι θέμα αισθητικής... 

Η ζωή μας ολόκληρη είναι το μοναδικό έργο τέχνης μας... 

Μεγαλώνοντας γινόμαστε κρασί ή χαλασμένο γάλα. 

Το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο είναι να καταστρέψεις κάτι. 

Το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο όμως, είναι να το θεραπεύσεις,να το κατανοήσεις ή ακόμα καλύτερα,  να το σεβαστείς - κι ας διαφωνείς. 



📸Madonna by Mert &  Marcus

Source





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου