ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023

Ποιήματα και Γράμματα από την ανέκδοτή μου συλλογή : Liquid Words - The Gallium Project. "

 I. 

Αχαρτογράφητο σημάδι

Τ'ονομά σου αιωρείται

Άναρχα

Τέμνει και τέμνεται

Αστέρια στο ταβάνι 

Σιωπή 

Ένα μικρό καράβι 

Πίσω από τα μαλλιά σου 

Πλέκει και πλέκεται

Σε όνειρα που ανεμίζουν 

Μικρές άγκυρες οι υποσχέσεις 

Σιωπή 

Αέρας και κύματα 

Αντί για τα φιλήματα

Στα ακριβά σου χείλη 

Μέλι και κανέλα 

Στην αγκαλιά μου έλα 

Να γεμίσω τα βάζα σου 

Με λουλούδια τ'Απρίλη

Από τα γένια σου

Κρέμονται κατακκόκινες λέξεις 

Που δεν έφτασαν ποτέ στο κέντρο της καρδιάς σου 

Είναι ζωντανές 

Τις βλέπουν όλοι

Σα μικρές καρτ ποστάλ άλλων καιρών

Με μια διεύθυνση παλιά 

Αχόρταγος ο έρωτας 

Μια φωτογραφία 

Πιάνει και πιάνεται 

Στα μάτια σου 

Το κέντρο όλου του σύμπαντος 

Ποτέ δεν υπήρξαμε 

Σιωπή 

Μικρές φωτιές ολόγυρα 

Χαραγματιές στα χρώματα 

Πλήττω και πλήττομαι 

Μακριά σου

Δεν διακρίνω σχήματα 

Όλα ιδέες αχνές

Σιωπή


Μάιος 2020

-------------------------

ΙΙ. 

Τρυφερά πως σου φιλώ τα χέρια, αγάπη μου, μέσα στη σκέψη μου 

Και με πόση ευγνωμοσύνη σε κοιτάζω

Ήλιος εσύ στη σκοτεινή μου νύχτα

Φωτίζεις τον κόσμο για να περπατώ

Και γίνομαι φεγγάρι και ακτινοβολώ ολόκληρη ένα εσύ ολόφωτο

Και κρύβομαι και φανερώνομαι

Και υπάρχω και κλαίω και γελάω και μαθαίνω και μεγαλώνω και μένω πάντοτε παιδί

Και μέσα στην καρδιά μου

Σου φιλώ τα χέρια, πάντοτε 

Τόσο απαλά που θα νομίζεις πως φύσηξε κάποιο αεράκι...

Κοίταξα μέσα από τα μάτια σου και είδα...

Νομίζεις πως είσαι ρεαλιστής... Μα είσαι η πηγή του θαύματος... "


Ιανουάριος 2021

-------------------------

ΙΙΙ.

My Masculine is One. 

There can be no other.

His writing is on my skin

But it moves my heart 

Whenever they look at me 

they will be looking at him, too.

And it can be no other way, you see... 

Because I love him... 

And love is love is love is love...

Untamed... 

Let us not ask the moon why it revolves around the earth. 

Let us not ask a rock why it sinks into water 

Let us not ask the moth why it flies to the flame. 

Let us not ask the sunflower why it turns to face the sun. 

The only true answer is : Integrity. 

(*regardless) 


"Kiss" by Sergio Martinez Cifuentes


April 2022

-------------------------

ΙV.

Θυμάμαι όταν ήμουν μικρότερη

σκεφτόμουν πως αν έκανα ποτέ παιδί 

θα ήθελα αν ήταν κορίτσι

να έχει ένα όνομα που να την ανυψώνει

Θα ήθελα να τη λένε ας πούμε : Αγάπη

Για να το ακούει παντού, από όλους και 

να ξέρει σε ένα υποσυνείδητο επίπεδο

αφενός ότι υπήρξε αποτέλεσμα μιας αγάπης και αφετέρου

ότι η Αγάπη είναι πάντοτε γύρω και μέσα της

μέχρι τη μέρα που ο κύκλος της θα κλείσει

ό,τι κι αν αντιμετωπίσει σε αυτή τη ζωή...

Άλλωστε, η αγάπη υπερπηδά κάθε εμπόδιο, έτσι δε λένε; 

Κι αν ήταν αγόρι σκεφτόμουν πως ήθελα να έχει ένα ιδιαίτερο όνομα,

συνήθως από Ο...για να θυμάται να είναι μέσα του πάντοτε ολόκληρος

και να μη σταματά...

όπως ας πούμε "Ορφέας" ή "Οδυσσέας"...

Έπειτα, μου άρεσε και ο ήχος τους...

Σκεφτόμουν τη γυναίκα που μια μέρα θα τους ερωτευόταν αληθινά

πως στο στόμα της θα κυλούσαν τρυφερά αυτοί οι ήχοι...

στον ψίθυρο

στο παράπονο

στα γέλια στο δρόμο

στις ήσυχες νύχτες. 

Και μετά

συνέβη κάτι αναπάντεχο

ερωτεύτηκα...αγάπησα...

έναν άντρα με ένα όνομα, που συναντάς συχνά! Ένα όνομα πολύ συνηθισμένο... και το όνομά του πήρε μέσα μου άλλη διάσταση.

Ήξερα 100 ανθρώπους με το ίδιο όνομα

κι όταν μιλούσα για εκείνον

ακουγόταν διαφορετικά...νομίζω πως μόνο η εκφορά του ονόματός του 

από τα χείλη μου με πρόδιδε...

Η ενέργειά του, ο τρόπος που το έντυνε η αναπνοή μου, 

η απαλότητα με την οποία κυλούσαν τα σύμφωνα 

ο τρόπος που το αναγνώριζε η καρδιά μου...

Κι έπειτα σκέφτηκα τους δύο πρώτους άντρες της ζωής μου

που αγαπώ όσο τίποτα στον κόσμο

τον πατέρα μου και τον παππού μου

με το συνηθισμένο τους όνομα...

Το λατρεμένο τους όνομα... κι εκεί συνειδητοποίησα

πως ίσως τελικά να μην έχει τόση σημασία

ποιό είναι το όνομά σου μα...

πόσο πολύ σε αγαπά εκείνος που το προφέρει...


Νοέμβριος 2019

-------------------------

V. 


-------------------------

VI. 


-------------------------

VI. 


-------------------------

VII. 


-------------------------

VIII. 



-------------------------

IX. 

-------------------------
X. 


-------------------------

XI. 

-------------------------

XII. 


-------------------------

XIII. 


-------------------------

XIV. 


-------------------------

XV. 



-------------------------

XVI. 




-------------------------

XVII. 




-------------------------

XVIII. 

-------------------------
XIX. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου