ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Παρασκευή 19 Μαΐου 2023

Literal Poetry

 Χθες το απόγευμα, προσπάθησε ένας πολύ αγαπημένος μου άνθρωπος, να μου μάθει να μπλοφάρω σε ένα παιχνίδι...

Κι εγώ του εξήγησα ότι ξέρω να μπλοφάρω, γιατί το εχω δει να συμβαίνει, ξανά και ξανά και ξανά. Απλά δεν το προτιμώ. Η ικανότητα είναι κάτι διαφορετικό από την προτίμηση. 

"Για να δούμε!", μου λέει χαμογελαστός και ευδιάθετος.

Στον επόμενο γύρο, μπλοφάρω και κερδίζω... (που είναι ακόμα πιο δύσκολο όταν σε περιμένουν στη γωνία.) 

Ήξερε ότι θα προσπαθήσω αλλά δεν ήξερε πότε, ούτε περίμενε να τα καταφέρω. 

"Είναι επιλογή μου να μην μπλοφάρω. Δε μου προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Δε με ενδιαφέρουν καθόλου αυτές οι νίκες. 

Εγώ θέλω να παίξω αλλά και να ζήσω αληθινά."

Συμφώνησε. 

Ισοπαλία. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου