ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Τετάρτη 24 Μαΐου 2023

Literal Poetry

 Εκτός ορίων 

Ξεπέρασα κάθε όριο 

Εξέτασα κάθε πλευρά με κάθε τρόπο 

Βρίσκομαι πολύ μακριά πια 

Ακολούθησα τη γραμμή του σπαραγμού μου

Και με έβγαλε στην κορυφή κάποιου βουνού μου 

Βρίσκομαι πάνω από τα σύννεφα 

Έγινα ο σπαραγμός μου

Επιστρέφω πάντοτε με τη βροχή 

Κάνω άλμα στο λευκό 

Και πάλι από την αρχή 

Κάπου πηγαίνω 

Αλλού κάθε φορά 

Κι έτσι είμαι πολύ μακριά πια 

Είμαι πάντοτε κάπου αλλού 

Σε μια χώρα από την οποία εσύ δε θα περάσεις ποτέ σίγουρα 

ούτε καν απέξω, πηγαίνοντας κι εσύ κάπου αλλού 

Με άλλαξες τόσο πολύ που δε θα μπορούσες ούτε καν να με αναγνωρίσεις 

Κι ας έχει η αλλαγή μου το αποτύπωμά σου 

Δεν υπάρχω πλέον όπως ήμουν 

Δεν υπάρχω πια για εσένα 

Αυτό το κορίτσι 

Δεν υπάρχει πια 

Μόνο μια τρυφερή και θλιμμένη γυναίκα 

Την φροντίζω 

Της μιλάω απαλά

Την αγαπώ 

Δεν της ζητάω τίποτα 

Την αγαπώ πολύ, όπως ακριβώς είναι 

Ατελής 

Γιατί το αξίζει. 

Το κέρδισε... 

Με κέρδισα.







 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου