ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Τρίτη 30 Μαΐου 2023

Literal Poetry

 Ανατροπή

Αχ κούκλα μου, Ανατροπή! 

Ανατροπή, ωραία και περήφανη!!! 

Ανατροπή ολική μου και αληθινή!!! 

Φυσάς σα γλυκό αεράκι στην καρδιά μου!

Η γνώση της ύπαρξής σου, έστω κάπου αλλού, μου δίνει δύναμη να συνεχίζω... 

Καθαρή χαρά χτυπάει μέσα μου απλά επειδή κάπου έδρασες και άρα υπάρχεις κι έφτασε η φήμη σου ως εδώ 

Η δικαίωσή σου, νέκταρ στις ψυχές όλων των βασανισμένων... 

Ανατροπή, είχα αρχίσει να πιστεύω ότι υπάρχεις μόνο στα παραμύθια, 

Ότι θα πεθάνω και δε θα σε δω να συμβαίνεις ποτέ και πουθενά 

Μα μπήκες σαν χαρμόσυνα νέα, από το ανοιχτό παράθυρό μου

Και μου έδωσες να κρατήσω στα χέρια μου μια μικρή σπίθα, δική μου 

Όταν υπάρχει αληθινή αγάπη 

Όλα μπορούν να αλλάξουν σε μια στιγμή 

Ακόμα και το χειρότερο σενάριο 

Για δες... 

Κάπου, έμαθα πως νίκησε απόψε - κόντρα σε κάθε προγνωστικό - η Αγάπη... 

Και οι άνθρωποι άνοιξαν προθέσεις και ένωσαν μοίρες 

Και τώρα πια ζούνε στο φως 🌠



Ps. My faith in Men has been partially restored. They sometimes go for it, after all!!! 🌠


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου