"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link

"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link
Νέα Κυκλοφορία! (17/05/2024)

ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 _ PENELOPE 07 - Artemis Zannou (Official Visualizer)

LIVE CHAT


Κυριακή 11 Αυγούστου 2024

Laminar Flow

 Κοντεύει 15Αυγουστος του 2024

Πέρασαν τόσα χρόνια 

Κι ακόμα, σε κάθε στιγμή, σε ψάχνω ασυναίσθητα γύρω μου 

Κι αυτό το κενό της επανάληψης 

Αυτή η σιωπή 

Αυτό που δε χύνεσαι γύρω μου και μέσα μου πια

Η ησυχία 

Ακόμα με κάνει κομμάτια 

Θρηνώ ακόμα που δεν ήσουν ποτέ εδώ 

Θρηνώ ακόμα που αποφάσισες να μην ξανάρθεις 

Ζω με μια πέτρα στο κορμί μου 

Στην καρδιά μου 

Που την κουβαλάω καθημερινά 

Γυναίκα θλιμμένη 

Δεν έπρεπε να σε συναντήσω ποτέ 

Δεν έπρεπε

Ούτε να σ'αγαπήσω έπρεπε... Συμφωνώ μαζί σου 

Ήρθαμε να ζήσουμε μια ζωή κι εγώ τα έκανα όλα λάθος... 

Θυμάμαι εκείνον που γνώρισα, πόσο πολύ μου λείπει 

Εσένα δε σε ξέρω 

Χλευάζεις την αγάπη μου 

Δεν ξέρω ποιος είσαι 

Ψάχνω να βρω τον πιο αποτελεσματικό τρόπο να σε σκοτώσω μέσα μου 

Δεν τα κατάφερα ούτε απόψε... 

Αύριο πάλι... 

Αύριο... 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου