ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023

Literal Poetry

 Κι αν φταίει ότι θέλω απλώς να δοκιμάσω;

Είναι τόσο κακό αυτό...;

Γιατί; 

Πες ότι πιστεύω κάτι και κάνω λάθος! 

Πες ότι έχω πέσει τελείως έξω! 

Πες ότι στο τέλος τρώω τη μούρη μου! 

Και λοιπόν; 

Έλα και δείξε μου! Δείξε μου! 

Πόσες σχέσεις έρχονται με εγγύηση; 

Θα σου πω αμέσως: Καμία. Ποτέ. 

Ούτε ο γάμος δεν είναι εγγύηση.... 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ!!! 

Μόνο προθέσεις! 

Η μόνη ηθική είναι 

Να είμαστε με αυτούς που μας δημιουργούν τη θέληση να δοκιμάσουμε... 

Να είμαστε με αυτούς για τους οποίους χτυπάει η καρδιά μας! 

Αυτό είναι ολόκληρη η ζωή μας... Σε όλα τα θέματα... 

Τίποτε άλλο. 

Λοιπόν, ναι... 

Το μόνο που ήθελα ήταν να δοκιμάσω... Και το ήθελα πολύ! Δε ντρέπομαι γι αυτό γιατί δεν είναι ντροπή να ξέρεις τι θέλεις... 

Ήθελα... Τίμια... 

Να δώσω την πρώτη μου πραγματική ευκαιρία...

Στην Αγάπη... 

 


That's by Bertolt Brecht, by the way. 

Και κάτι ακόμη:


Υγ. Κι αν........ 

Αν είχε τη δυνατότητα να είναι υπέροχο...;

Αυτές τις απαντήσεις τις έχει μόνο η ζωή... 

Αυτή που ζούμε κι αυτή που δε ζήσαμε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου