"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link

"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link
Νέα Κυκλοφορία! (17/05/2024)

ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 _ PENELOPE 07 - Artemis Zannou (Official Visualizer)

LIVE CHAT


Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2024

Γράμματα στον ΑΠ

 Δεν υπερασιζομαι τίποτα

Κάθε άνθρωπος κουβαλάει μια ζωή επάνω του 

Έτσι ζω, δε με ενδιαφέρει αν συμφωνεί κανένας 

Απλά όλα αυτά τα χρόνια 

Προσπαθώ να σου εξηγήσω, εσένα, αυτός ήταν ο μόνος στόχος μου, αυτή και η μοναδική δίοδος επικοινωνίας 

Ώστε να σου αποκαλύψω με ειλικρίνεια πως αισθάνομαι στον κόσμο και πως αισθάνομαι για εσένα... 

Και υπήρξα επίπονα ειλικρινής, γι αυτόν ακριβώς το λόγο. 

Τέλοσπάντων,δε θες να καταλάβεις, δεκτό... καλή καρδιά. 

Ας είσαι καλά. 

Σ'αγαπώ ανεξάρτητα... Κι ας μη με καταλάβεις ποτέ... 

Δε με νοιάζει να θυμάσαι από εμένα τίποτε άλλο... 

Κράτα μόνο αυτό :

Ήμουν εδώ για εσένα,πιο πραγματικά από κάθε άλλον ή άλλη... Με σώμα και ψυχή!!! 

Ήμουν εδώ!!! 

Ήμουν έτοιμη και ανέτοιμη για τα πάντα μαζί σου! 

Ήμουν αγνή 

Ήμουν έτοιμη ακόμα και για τη δική σου κοσμοθεωρία. 

Ημουν ορθανοιχτη για εσένα επειδή σε περίμενα 

Ό εγωισμός που βλέπεις εσύ είναι απλώς οι επιλογές που μου έμειναν, είναι ένα τεράστιο χανσαπλαστ στην πληγή της απουσίας σου, είναι το αποτέλεσμα μιας ζωής χωρίς εσένα, είναι το αποτέλεσμα και το δίδαγμα των αποχωρισμών, και του να ζω ως απαλή γυναίκα σε αυτή την εποχή 

Η μοναδική διαφορά μας ήταν ότι εσύ δεν υπήρξες ποτέ το παρελθόν μου 

Δε στέκομαι στο παρελθόν όταν σε σκέφτομαι 

Ήσουν για εμένα πάντα κομμάτι από το μέλλον μου 

Φεύγοντας άλλαξες ολόκληρη τη ζωή μου 

Τα κλόνισες όλα 

Γράφεις αυτά τα κείμενα, μα δεν είσαι εδώ πια 

Η ζωή δεν είναι στην οθόνη 

Χτίζω τη ζωή μου χωρίς εσένα 

Κινδυνεύω και ζω χωρίς εσένα 

Κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ 

Αλήθεια 

Δε με νοιάζει να έχω δίκιο, καθόλου, στο ορκίζομαι 

Μα... Πρέπει να επιβιώσω. 

Και θα το κάνω. 

Δεν είσαι εδώ πια... Οδηγώ μόνη μου τον εαυτό μου 

Προσπαθώ να προχωράω όπως πραγματικά αισθάνομαι 

Με τα συμπεράσματα που έβγαλα, είναι τα πραγματικά και αυθόρμητα συμπεράσματά μου 

Αυτή είναι η ζωή μου, η αληθινή μου ζωή 

Η μία και μοναδική 

Το ξέρω ότι δε συμφωνείς μα... 

Ας ήσουν εδώ, να ήταν όλα διαφορετικά 

Θα σε ακολουθούσα και στα βάθη της κόλασης και στον ήλιο και στο φεγγάρι 

Αφού δεν ήρθες ποτέ 

Οδηγώ τον εαυτό μου 

Είτε πετύχω, είτε αποτύχω είναι όλα ανοιχτά 

Είμαι ευάλωτη 

Ποτέ δε θα καταλάβεις πως αισθάνεται στον κόσμο μια γυναίκα όπως εγώ 

Θα σε ακολουθούσα... 

Ήθελα πολύ... Ήθελα τίμια... 

Μόνο εσένα 

Αφού δεν ήρθες ποτέ... 

Καλό μήνα και καλή συνέχεια. 

Σ'αγαπώ παντοτινά και συνεχίζω όπως ξέρω και μπορώ... 

Σε ευχαριστώ πολύ για την προσπάθειά σου,την αναγνωρίζω, την εκτιμώ και καταλαβαίνω. 

Σε ευχαριστώ, που έστω και έτσι προσπαθείς να μου εξηγήσεις την οπτική σου. 

Τα ακούω όλα. 

Τα λόγια σου πάντοτε τα μετράω. 

Με αλλάζουν. Έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για εμένα. 

Απλά το πως θα με αλλάξουν, είναι στο δικό μου χέρι. 

Η κατεύθυνση είναι δικό μου θέμα... 

Δεν είσαι εδώ πια...

Καρδιά μου... 


You were this man for me... It was you ... 




Καλημέρα, αγάπη μου... 

Να έχεις τον πιο όμορφο μήνα... 

Να προσέχεις τον εαυτό σου... 

Σ'αγαπώ... 

Εύχομαι να είσαι κάπου που περνάς όμορφα και σε κάνουν να χαμογελάς 

Το θέλω πάντα αυτό για εσένα 

Μου αρκεί που ξέρω ότι υπάρχεις κάπου 

Και είσαι καλά 

Καλή μας συνέχεια 

🌸

I hope we all make it, somehow... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου