"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link

"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link
Νέα Κυκλοφορία! (17/05/2024)

ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 _ PENELOPE 07 - Artemis Zannou (Official Visualizer)

LIVE CHAT


Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2024

Letters to AP

 - Τι εκφράζεις;

- Τα πάντα! Είμαι ΓΥΝΑΙΚΑ. Είμαι θάλασσα. Είμαι πανσέληνος! Είμαι ΖΩΗ...Είμαι απλώς αφιλτράριστα ειλικρινής... Αντέχεις; 

Κι εσύ, ο ΗΛΙΟΣ μου και το βαθύ μου σκοτάδι 

Η απόγνωσή μου

Η δύναμή μου

Η οδός της καθαρής θηλυκής οργής μου για τις αδικίες μέσα και γυρω μου

Η κάθαρσή μου 

Η ανάταση και το τέλος μου

Προστάτης της καρδιάς μου 

Η Αγάπη της ζωής μου. 

Έρωτας μεγάλος,βαθύς, βουβός και ουρλιαχτό 

Σεισμός 

Τραύμα κι αναστεναγμός μακρόσυρτος από τα σπλάχνα της ενεργής προσμονής μου

Παράπονο είσαι, πληγή που αιμοραγεί 

Υπέρβαση και ίαση 

Τα χέρια σου είναι το θαύμα 

Τα μάτια σου είναι οι είσοδοι του Χάους 

Οι λέξεις σου πυρκαγιές που με καίνε κάθε μέρα και για πάντα. 

Για όποιες άλλες απορίες 

Ρώτησέ με ελεύθερα... 

Ξέρεις άλλωστε που θα με βρεις... 

Στο κέντρο της ενεργής γυναικείας μου σύγχυσης για εσένα... 

Έχω κι εγώ μια ερώτηση να σου απευθύνω... 

Ήρθες μόνο για την έξαψη της καταστροφής...; 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου