ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022

Ποιήματα και Γράμματα από την ανέκδοτή μου συλλογή : Liquid Words - The Gallium Project. "

 Σε ονειρεύτηκα...

Βρεθήκαμε τυχαία στον ίδιο χώρο κάπου εξω.

Εσύ με την παρέα σου

Κι εγώ με τη δική μου.

Καθόμασταν σχεδόν πλάτη με πλάτη.

Δε σε έβλεπα μα σε ένιωθα και η φωνή σου με αποσυντόνιζε γλυκά...

Ξαφνικά, ενώ μιλούσες για κάτι άσχετο

Άπλωσες το χέρι σου κι ακούμπησες απαλά τον ώμο μου...

Για λίγο τα έχασα μα... 

Χωρίς να γυρίσω πίσω να σε κοιτάξω, έκλεισα τα μάτια μου κι ακούμπησα το χέρι σου με το δικό μου... 

Με πιάνεις και με τραβάς προς το μέρος σου

Με ακουμπάς ολόκληρη επάνω σου αποφασιστικά μα πολύ γλυκά και ήπια 

Σα να σου ήμουν πολύτιμη 

Κοιταζόμαστε 

Μου χαμογελάς 

Συνεχίζεις να μιλάς με τους φίλους σου και με βάζεις στην κουβέντα κι εμένα... 

Αισθανόμουν ότι βρίσκομαι στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή 

Έπειτα ξύπνησα 

Τι όμορφο που θα ήταν 

Να ήταν όλα έτσι απλά και στην αληθινή ζωή... 

Η τέλοσπάντων, σε αυτό που ήρθαμε εδώ να ζήσουμε 

Ό,τι στο καλό κι αν είναι... 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου