ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2022

Ποιήματα και Γράμματα από την ανέκδοτή μου συλλογή : Liquid Words - The Gallium Project. "

 Θέλω να τον ξεχάσω 

Υπήρξε πηγή αφύπνισης μα και ανείπωτου πόνου για εμένα 

Θα προτιμούσα να γνωρίζω λιγότερα 

Και να μπορώ να τραγουδήσω

Σίγησε ο κόσμος μου

Δε με νοιάστηκε ποτέ αληθινά

Με ξετίναξε

Με άδειασε 

Με αρνήθηκε 

Όλη μου η υπέρβαση έγινε τσάμπα 

Αφού δεν έρχεται

Θέλω να τον ξεριζώσω από μέσα μου 

Να μην πονάω πια γι αυτόν 

Θέλω να ζήσω χωρίς καμία ανάμνηση δική του 

Όπως κάνει κι εκείνος 

Ένας απλός άνθρωπος είναι, άλλωστε 

Όπως τόσοι άλλοι 

Τη διαφορά την έκανε το δικό μου όραμα 

Εκείνος πάντοτε έτσι ήταν κι έτσι θα παραμείνει 

Εγώ όμως δε θα είμαι ποτέ ξανά ίδια 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου