ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022

Ποιήματα και Γράμματα από την ανέκδοτή μου συλλογή : Liquid Words - The Gallium Project. "

 Δεν έχω μόνο ήττες

Έχω και νίκες!

Κάθε φορά που χαμογελάει 

κερδίζω.

Το πιο ακριβό του χαμόγελο, θα το θυμάμαι πάντα

Το πλήρωσα ακριβά γιατί αμέσως μετά μου γύρισε την πλάτη. 

Μπορεί να διήρκεσε λίγα μόνο δευτερόλεπτα μα φώτισε το πρόσωπό του εντελώς απρόσμενα.

Απλώς τον κοιτούσα, δεν έκανα τίποτε άλλο! 

Χαμογέλασε σχεδόν παρά τη θέλησή του

Τόσο που νομίζω ότι αμέσως μετά με τιμώρησε γι αυτό! 

Το χαμόγελο, γλύστρησε απρόσμενα μέσα από κάθε του άμυνα, όπως ένα χαμομηλάκι που φυτρώνει ανάμεσα στις πλάκες του πεζοδρομίου και το δρόμο! 

Πανηγύρισα την ίδια στιγμή! 

Επιτέλους! 

Με είδε και μαζεύτηκε αμέσως! 

Δεν μπορούσε να ξέρει πόσο καιρό τον περίμενα... Αυτό που περίμενα τόσα χρόνια, είχε συμβεί! 

Με άφησε να κοιτάξω μέσα στην πολύτιμη καρδιά του... 

Κι ήταν γλυκό το χαμόγελό του

Ήταν ζεστό 

Ήταν... ελαφρώς αμήχανο 

Και άρα πέρα για πέρα αληθινό! 

Ό,τι πιο πολύτιμο μου χάρισε ποτέ 

Αυτά τα χαμόγελα όσο πιο λίγο κρατάνε 

Τόσο πιο αιώνια είναι! 

Θα μπορούσε να μου γελάει όλη νύχτα 

Μα πάντα θα υπήρχε και κάτι άλλο 

Μέσα σε αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα 

Υπήρχε μόνο η ψυχή μας 

Έ λ ι ω σ α  από αγάπη παλλόμενη!!! 

Για μερικές ανάσες 

Δεν υποδυόταν κανένα χαρακτήρα 

Για λίγα δευτερόλεπτα 

Εκείνος που αγάπησα ήταν και πάλι στο δωμάτιο. 

Μπροστά μου! 

Για λίγα δευτερόλεπτα 

Η αθώα καρδιά του και η δική μου 

Βρέθηκαν και πάλι 

Μετά από τόσα χρόνια και χιλιάδες δάκρυα... 

Κι όμως!!! 

Εκείνη τη νύχτα πήγα να τον βρω και τον βρήκα... 

Στεκόταν μπροστά μου 

Μου χαμογέλασε... 

Κι έπειτα με τιμώρησε σκληρά 

Γυρνώντας μου την πλάτη 

Για να μην υπερηφανευτώ ποτέ για το "κατόρθωμά" μου... 

Μα εγώ δεν είχα ποτέ σκοπό να υπερηφανευτώ! 

Η χαρά μου ήταν καθαρό χρυσάφι 

Ήθελα μονάχα να του πω 

"Που ήσουν τόσο καιρό, αγάπη μου...Μου έλειψες τόσο πολύ! Δε σε ξεχνάω ποτέ. 

Σ'αγαπώ." 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου