ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

Literal Poetry

 


Μα το ρωτάς;;; 

Διαλέγω όλες αυτές τις λέξεις! 

Αγάπη μου...

Αχ αγάπη μου...

Αν θέλεις όμως οπωσδήποτε να διαλέξω μόνο μια λέξη, 

Αν είναι απαραίτητο για εσένα, 

Θα το κάνω επειδή μου το ζητάς εσύ... 

Διαλέγω το όνομά σου!

Αυτή είναι η λέξη μου. 

Γιατί εκεί ξυπνάει και ζει η καρδιά μου και καμιά από αυτές τις λέξεις δεν έχει νόημα για εμένα χωρίς αυτό 

Το όνομά σου είναι το Σεξ, είναι το Πάθος, είναι ο Έρωτας, είναι η Αγάπη, είναι η Αθωότητα, είναι η Ζωή, το όνομά σου είναι ο Λόγος ... 

Επειδή το όνομά σου είναι η Έμπνευση, είναι η Άνοιξη και άρα η Απελευθέρωση και η Ελευθερία μου! 

Εσύ...

Εσύ είσαι η λέξη μου! 

Είσαι μέσα μου σταθερά 

Κάθε μέρα, πάντοτε 

Και θα σε ψάχνω απαρηγόρητη ως το τέλος. 

Αν δεν έρθεις εσύ τότε κρατάω μονάχα την Αθωότητά μου και το Λόγο που με βοήθησες να βρω, και το όνομά σου στην καρδιά μου. Αν δεν έρθεις, θα συνεχίσω μόνη. Καμία άλλη λέξη από αυτές δε με αφορά χωρίς το όνομά σου. 

Τόσο απλά, δύσκολα, ξεκάθαρα κι ωραία. 

Η λέξη μου... 

Είσαι Εσύ...! 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου