ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023

Literal Poetry

Δε θέλω να είμαι όμορφη 

Κουράστηκα με αυτή την εποχή 

Δε συμβαδίζω

Δεν μου ταίριαζε ποτέ... 

Θέλω να είμαι όπως αισθάνομαι 

Αληθινή!!!! Αληθινή Γυναίκα!!! 

Να είμαι πιστή στον εαυτό μου 

Δε θέλω να με αγαπάς για την ομορφιά μου, Άντρα! 

Θέλω να με αγαπάς πιο βαθειά όταν νιώθω άσχημη

Όταν νιώθω πως είμαι η πιο άσχημη γυναίκα του πλανήτη! Ακόμα κι όταν είμαι! 

Όταν δε νιώθω καθόλου γυναίκα 

Θέλω να αγαπάς την καρδιά μου τόσο πολύ που ακόμα κι όταν κάθε λογική ένδειξη ενός τρίτου φωνάζει : "Αυτή η γυναίκα είναι συνηθισμένη, ίσως και άσχημη." 

Εσύ να λες : "Αυτή η Γυναίκα, είναι το τραγούδι της καρδιάς μου..Είναι μοναδικά όμορφη για εμένα... Ίσως να είναι η πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου! "

Κοινώς, ήθελα να με αγαπήσεις όπως σε αγαπώ... 

Ήθελα οι άντρες να μάθουν να αγαπούν σα γυναίκες... 

Οι γυναίκες είναι συνδεδεμένες με κάθε ανθρώπινη κατάσταση... Όταν αγαπούν αληθινά η αλήθεια δεν τις ξενερώνει! Τις ενεργοποιεί ακόμα περισσότερο! Οι γυναίκες που φροντίζουν... Που στέκονται... 

Πράγμα, μάλλον, εξαιρετικά σπάνιο για έναν άντρα σύμφωνα με τη δική μου μικρή εμπειρία... 

Δεν ξέρω αν είμαι άσχημη ή όμορφη πια 

Δε με νοιάζει (!!!) 

Δεν οδηγεί πουθενά, έτσι κι αλλιώς αυτός ο δρόμος 

Δεν αγαπήθηκα. 

Μεγαλώνω κι εγώ

Μπορώ να είμαι μονάχα ο εαυτός μου. 

Όπως αισθάνομαι κάθε στιγμή 

Δεν έχω εικόνα κι ούτε με νοιάζει 

Τι φαίνεται πως είμαι ούτε πως μοιάζω 

Είμαι ένα λουλούδι που από πάνω του περνούν οι εποχές 

Και ξέρω ότι είναι ίσως αδύνατο να με αγαπήσεις για εμένα, έτσι κι αλλιώς. 

Όμως, το ποτάμι δε γυρίζει πίσω... 

Είμαι διαφορετική γιατί πλήρωσα διόδια για το βάθος μου

Είμαστε αυτό που είμαστε 

Κι αν δεν αγαπηθούμε πλήρως γι αυτό 

Τότε, πρόκειται όντως για Αγάπη...; 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου