ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

Literal Poetry

 Κατέβηκα εντελώς απ'τον τροχό

Αποστασιoποιήθηκα από όλα 

Πένθησα όλες μου τις ιδιότητες μια μια, τα μέρη, τους ανθρώπους 

Δεν αρνήθηκα τίποτα, μα τα έκλεισα μέσα μου 

Σταμάτησα να τρέχω, ολοσχερώς 

Και πλέον, απλώς στέκομαι 

Δε μου λείπει τίποτα 

Δε θέλω τίποτα 

Δεν ονειρεύομαι τίποτα 

Δεν περιμένω τίποτα 

Απλώς υπάρχω και στέκομαι καθώς περνούν οι εποχές 

Νιώθω κάπως ξαφνιασμένη γι αυτό που αισθάνομαι 

Εν μέσω της απόλυτης αβεβαιότητας για όλα 

Αισθάνομαι... Ανακούφιση κι ευγνωμοσύνη 

Δεν περιμένω τίποτα από κανέναν και δεν περιμένει κανείς τίποτα από εμένα 

Και είμαι εντάξει με αυτό... 

Ίσως να μην είναι αυτό που περίμενα 

Μα κι ως εδώ που έφτασα ήταν μια ανεξήγητη ευλογία 

Τους ελευθερώνω όλους 

Δεν κρατάω κακία σε κανέναν 

Στέκομαι και αυτό είναι κάτι που μπορεί να μην μοιάζει εντυπωσιακό στα μάτια των άλλων 

Μα δε με ενδιαφέρει διόλου πια 

Είναι μια πολύ προσωπική κατάκτηση η Ελευθερία 

Επίπονη όπως η γέννα 

Φυσικά ο άνθρωπος πάντοτε διατηρεί μια νοσταλγία για εκείνα που έζησε και για εκείνα που ονειρευόταν 

Μα τώρα έχει ησυχία 

Ακούγονται μόνο οι δείκτες του ρολογιού 

Ο χτύπος της καρδιάς μου 

Η αναπνοή μου 

Πέρα από αυτά 

Δε γνωρίζω τίποτα 

Κι ούτε ψάχνω κάτι 

Απλώς στέκομαι σε πλήρη ανακούφιση 

Που σταμάτησα να τρέχω 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου