ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022

Literal Poetry

 

Για όλους τους άλλους

Ήμουν απροσπέλαστη

Για εσένα ήμουν

Το κοριτσάκι σου

Δική σου

Ήμουν μια φωνή στον κόσμο

Που μιλούσε για εσένα με έρωτα

Με θαυμασμό

Με αγάπη...

Ήμουν μια καρδιά που χτυπούσε

Για εσένα

Ήμουν οι μικρές εκπλήξεις

Οι λεπτομέρειες 

Οι τρυφερές και παθιασμένες εξομολογήσεις

Τα εκατομμύρια τραγούδια που σου χάριζα

Οι στιγμές που ήξερες ότι σε περιμένω 

Όταν σιγήσει η φωνή μου

Θα σου λείψω καθόλου άραγε...

Θα σου λείψουν τα αναπάντεχα newsletters μου... 

Τα ποιήματα... 

Η ανοιχτή λαχτάρα μου για εσένα 

Εκκρεμεί κάτι ακόμη (2/2)

Μα δε θα στο πω, τελικά 

Γιατί δεν είσαι εδώ. 

Άραγε , σου χάρισα τίποτα που χρειαζόσουν 

Ή πήγαν όλα αυτά τα χρόνια 

Χαμένα... 

Με άφησες να ζω με τις απορίες μου 

Κι εξαφανίστηκες

Δεν πειράζει... 

Δε μετανιώνω. 

Τουλάχιστον εγώ, από ένα σημείο και μετά 

Έζησα αληθινά, οποίες κι αν ήταν οι συνέπειες. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου