ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

Literal Poetry

 Έχετε παρατηρήσει ποτέ

Τη σχέση της ταχύτητας με την κατάσταση...;

Θέλω να πω

Ο τρόπος που αισθάνεστε επηρεάζει την ταχύτητα με την οποία ζείτε;

Ας πούμε...

Όταν αισθάνομαι ευτυχία, γίνομαι γρήγορη

Μπορώ να κρατήσω τον κόσμο ολόκληρο στα χέρια μου... 

Σκέφτομαι ότι το φως πρέπει να αισθάνεται μια μόνιμη ευτυχία για να τρέχει έτσι σε τέτοια ταχύτητα και με τέτοια συνέπεια...

Αντιθέτως, όταν είμαι θλιμμένη,

Η ταχύτητά μου στα πράγματα είναι αντιστρόφως ανάλογη της θλίψης μου...

Στο εκατό η θλίψη;

Υπό του μηδενός η ταχύτητα... 

Μια επιβράδυνση άνω ποταμών 

Να κάνει παρέα με τις ξοδευμένες αντοχές μου 

Ευτυχώς όλα μοιάζουν πιο όμορφα 

Τις βροχερές, φθινοπωρινές ημέρες... 

Κι αν δεν τρέχω, τι σημαίνει αυτό... 

Με αγαπάω το ίδιο κι όταν στέκομαι... 

Δε μου ζητάω τίποτα 

Κοιτάζω απλώς αυτό το θαύμα του γκρι έξω 

Και σκέφτομαι ότι έτσι κι αλλιώς 

Κανείς, ποτέ δε δύναται να μας αγαπήσει με τον τρόπο και την ένταση που αγαπάμε εμείς τον εαυτό μας... 

Κι αυτό συμβαίνει γιατί κανείς δε μας γνωρίζει όπως γνωρίζουμε εμείς τον εαυτό μας... 

Και πάντοτε έτσι θα είναι... Σε κάθε ταχύτητα... Σε κάθε ανθρώπινη κατάσταση... 

Κρατάμε ο καθένας στις παλάμες του

Την τρυφερή μας ύπαρξη

Και περιδιαβαίνουμε τον κόσμο

Με μια ελπίδα ο καθένας στην καρδιά 

Με την ελπίδα μιας ηλιαχτίδας

(Ακόμα κι αν τη βρούμε, τελικά, μονάχα μέσα μας.) 

Αυτό που πραγματικά είμαστε

Πολλοί θα το δουν

Μα μόνο μια δύναμη μπορεί να το νιώσει αληθινά... 

Η ψυχή μας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου