ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022

Literal Poetry

 Σου είπα ψέματα...

Η αλήθεια είναι ότι είμαι απλώς ένα παιδί

Είμαι αθώα και ανυπεράσπιστη

Είμαι ευαίσθητη 

Χρειάζομαι φροντίδα καρδιάς και ασταμάτητη τρυφερότητα 

Χρειάζομαι απαλότητα 

Χρειάζομαι αυτός που αγαπώ να μένει σε πείσμα κάθε προγνωστικού

Αλλά δεν τα δέχομαι αυτά από κανέναν άλλον 

Τα ήθελα μόνο από εσένα 

Περπάτησα χιλιάδες χιλιόμετρα για να σε κοιτάξω για πρώτη φορά στ'αλήθεια 

Μα τι να κάνεις εσύ με το παιδί μέσα μου 

Που σε κοιτάζει με μάτια ορθάνοιχτα σαν αγκαλιά 

Όταν εσύ είσαι αέρας 

Όταν εσύ ψάχνεις κάτι τόσο μα τόσο διαφορετικό από εμένα... Κάτι που δεν ξέρω αν θα μπορούσα ποτέ να γίνω... 

Και τώρα... 

Τι θα γίνει τώρα... 

Τι θα γίνει τώρα... Με ρωτάει και δεν ξέρω τι να της απαντήσω... 

Της απαντάω να έχει υπομονή και πως ότι είναι για εμάς δε θα μας γυρίσει ποτέ την πλάτη... 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου