ARTEMIS - ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΩΜΟ (MELON MUSIC)

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

LIVE CHAT


Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

Literal Poetry

 




Σ'αγαπώ...
Γελάς;
Γέλα. 
Και λοιπόν; 
Σ' αγαπώ έτσι κι αλλιώς. 
Τίποτα δε με νοιάζει. 
Έχω ένα κομμάτι μέσα μου όμορφο, ανέγγιχτο, μα γεμάτο από εσένα. 
Γέλα, λοιπόν. 
Γέλα, το γέλιο είναι ζωή. 
Είναι κι αυτό μια επιλογή από τις χιλιάδες. 
Μια από τις χιλιάδες πιθανότητες. 
Όπως τα αμέτρητα παράλληλα σύμπαντα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή λίγο πιο πέρα από εδώ. 
Στα μισά από αυτά, τουλάχιστον 
Με αγαπάς κι εσύ. 
Αυτή τη στιγμή με κρατάς σφιχτά επάνω σου. 
Γέλα, λοιπόν. 
Απλώς η συνείδησή μου, μάχεται ένα προαιώνιο τραύμα εδώ. 
Σε αυτή τη στενή πραγματικότητα που διάλεξα να υπάρξω ως εγώ για λίγο. 
Θα ήθελα να έχω την εικόνα ολόκληρη 
Θα ήθελα να μπορούσα να τρυπήσω τα πέπλα για λίγο 
Για να δω πως θα με κοίταζες τώρα αν μ'αγαπούσες αληθινά 
Αν η αγάπη σου για εμένα κύκλωνε κάθε κόσμο ορατό και αόρατο 
Τόσες φορές όσες γύρισα πίσω για να σε ξαναβρώ 
Πως με κοιτάζεις σαν μ' αγαπάς... 
Πως με κρατάς στο σημείο της απεραντοσύνης μας
Της απέραντης αλήθειας μας... 
Πως αγαπάς... 
Θέλω να κλείσω τις πληγές 
Θέλω να κλείσω τα μάτια μέσα στη θαλπωρή της ανόθευτης παρουσίας σου 
Να αφεθώ σε κάτι ανώτερο 
Θέλω να σκίσω τους γρίφους και τις προφητείες σου
Θέλω να σ' αγαπώ ελεύθερα 
Αβίαστα 
Ατόφια 
Χωρίς χαρτί, μολύβια , οθόνες, πρόφαση 
Κι αν είναι ποτέ γραφτό να νιώσω αγάπη 
Να τη νιώσω από εσένα 
Μα εσύ γελάς... 
Γελάς... 
Κοιτάζεις με εξεταστικό βλέμμα το λουλούδι μου... 
Εστιάζεις σε κομμάτια 
Τι είναι ένα λουλούδι 
Οι λεπτές διαδρομές που διαγράφουν τα νεύρα στα πέταλά του 
Ή μια αφηρημένη έγχρωμη έκφανση κάποιας αόριστης Άνοιξης 
Τι είναι ο άνθρωπος 
Μια βλεφαρίδα ή ένα καρκίνωμα για τον πλανήτη
Γελάς 
Εστιάζεις στις τρίτες της μελωδίας 
Χρησιμοποιείς το κλειδί του φα για να κλειδώσεις την καρδιά σου στην πιο απόμακρη άβυσσο 
Λες και πιστεύεις ότι έτσι θα πάψω να σε βλέπω. 
Παύση διαρκείας. 
Γέλα. 
Πρακτικά, δε σου ταιριάζω, το ξέρω. 
Ούτε εσύ ταιριάζεις σε εμένα. 
Και λοιπόν;
Σε ρωτάω... 
Ε, και; 
Είσαι ρούχο ή άνθρωπος; 
Η αγάπη δεν είναι η λογίστρια στο γραφείο.
Ούτε το ταγέρ της. 
Είναι μεγαλύτερη από τις μικρούλικες συνήθειές μας. 
Γελάς; 
Γέλα. 
Κάνε ό,τι αισθάνεσαι. 
Λίγη σημασία έχει πια. 
Σ'αγαπώ έτσι κι αλλιώς. 
Τι να γίνει... 
Όπως μπορεί ο καθένας. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου