"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link

"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link
Νέα Κυκλοφορία! (17/05/2024)

ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 _ PENELOPE 07 - Artemis Zannou (Official Visualizer)

LIVE CHAT


Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024

Laminar Flow

Πάντως... 

Δεν ξέρω ποιοί είναι 

Αυτοί οι "όλοι" στους οποίους αναφέρεσαι 

Εύχομαι να άξιζαν τη συντριβή μου 

Εύχομαι να μην ήταν μάταιη όπως η αγάπη μου για εσένα. 

Now, are you happy??? 


Ρωτάω για να ξέρω πότε να ζητήσω να μου φέρουν το λογαριασμό που θα πληρώσω...

Κάθομαι χρόνια εδώ και σε περιμένω 

Μα εσύ είσαι μάλλον ξαφνικά ο Σούπερμαν ή ο Μπάτμαν

Κι έχεις άλλες, πιο σημαντικές υποχρεώσεις απέναντι στην ανθρωπότητα από το να έρθεις και να με σφίξεις επάνω σου μέχρι να ξεχάσω το όνομά μου... 

Έπεσα σε άντρα που δεν έρχεται επειδή είναι αλτρουιστής...🤦🏼‍♀️

Δεν έχει σημασία τελικά ο λόγος... 

Αφού αντέχεις χωρίς εμένα 

Μην έρθεις ποτέ. 



Σύμπαν, φέρτε μου το λογαριασμό, παρακαλώ...

Δε θα έρθει... 

Σώζει κάτι άλλες, indefinitely.

Το ρημάδι το καθήκον, βλέπεις... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου