"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link

"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link
Νέα Κυκλοφορία! (17/05/2024)

ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 _ PENELOPE 07 - Artemis Zannou (Official Visualizer)

LIVE CHAT


Κυριακή 7 Ιουλίου 2024

Laminar Flow

 Καθώς γυρίζω σπίτι

Τελικά σκέφτομαι ότι μάλλον δε με γνώρισες ποτέ 

Ίσως να διάβασες μερικά από τα λόγια μου 

Κάποιες φορές 

Μα αυτό που είμαι 

Μάλλον δεν το γνώρισες 

Πίστευα ότι ίσως να το θυμόσουν λιγάκι από παλιά 

Όμως μάλλον, ξέχασες 

Κι έτσι 

Χάθηκαν όλα

Χθες μιλούσα με κάποιον άγνωστο που έχει περάσει κάτι παρόμοιο 

Κι αισθάνθηκα ανακούφιση που κάποιος με κατάλαβε 

Που κάποιος κατάλαβε πως αισθάνομαι 

Μου είπε : Μην ανησυχείς... Θα πας στο Παρίσι κάποτε... 

Κι εγώ του απάντησα πως αν δεν πάω μαζί σου 

στο Παρίσι δε θα πάω ποτέ. 

Περίμενα να μου απαντήσει τα γνωστά, αλλά με κατάλαβε... 

Ηξερε μάλλον ότι το εννοώ πραγματικά. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου