"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link

"ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 - PENELOPE 07" Spotify pre-save link
Νέα Κυκλοφορία! (17/05/2024)

ΠΗΝΕΛΟΠΗ 07 _ PENELOPE 07 - Artemis Zannou (Official Visualizer)

LIVE CHAT


Δευτέρα 1 Ιουλίου 2024

Laminar Flow

 Θέλω αυτό... 


Πάντα αυτό ήθελα.

Ομως υπάρχει μια πολύ σημαντική παράμετρος εδώ... 

όταν ήμουν μικρή και με πήγαιναν οι δικοί μου σε κάποιο πάρκο

Δεν έτρεχα αμέσως να παίξω 

Καθόμουν μαζί τους για περίπου 30 λεπτά {!!!) και παρατηρούσα όλα τα παιδάκια πολύ προσεκτικά. 

Μετά από αυτή την παρατήρηση, διάλεγα 1 ή δύο και πήγαινα απευθείας εκεί. 

Έτσι είμαι και τώρα που μεγάλωσα. 


Μου συμβαίνει μόνο με εκείνον που επέλεξα ή καθόλου. 

Δυστυχώς...ή ευτυχώς, δεν ξέρω... 

Φυσικά όλοι θέλουμε το καλύτερο για όλους, όμως αυτό είναι μια πολύ γενική τοποθέτηση που λόγω της γενικότητας χάνει μέρος της πραγματικής πρόθεσης και του αληθινού ενθουσιασμού που κρύβεται πίσω της. 

Ό καθένας από εμάς, μπορεί να βοηθήσει για το καλό όλων όταν βοηθάει για το καλό των δικών του πρώτα.

Οι διαπροσωπικες μας σχέσεις είναι αυτές που δημιουργούν εκείνους τους κυματισμούς που αλλάζουν το κόσμο, έναν άνθρωπο τη φορά! 

Οι διαπροσωπικές μας σχέσεις είναι κομμάτι του συνόλου και γινόμαστε ήρωες του όλου κάθε φορά που χαρίζουμε μια αγκαλιά ιδιωτικά. 



Αυτό είναι το νόημα των διαπροσωπικών σχέσεων...

Στη γενικότητα χάνεται η προσωπική προσφορά...λείπει το προσωπικό κομμάτι που χωρίς αυτό δεν υπάρχει στίγμα. 

Αχ, αγάπη μου...λατρεύω ότι είσαι στην καρδιά σου μέσα τόσο ενθουσιώδης... 

Γι αυτό σε διάλεξα... Ήξερα ότι είσαι καλός άνθρωπος μέσα σου. 

Σκληρός, απόλυτος και άδικος λιγάκι κάποιες φορές αλλά...

Ξέρω γιατί σε έχω παρατηρήσει... 

Κι ας με πληγωσες... 

Εσύ είσαι ορμητικό ποτάμι που βιάζεται να χυθεί στη θάλασσα

Κι εγώ είμαι ένα λουλούδι στις όχθες κι όλο σε βλέπω να ξεμακραίνεις...

Μελαγχολώ χωρίς εσένα... 

Όχι επειδή είμαι μόνη μου 

Μα επειδή λείπεις πολύ ΕΣΥ από τη ζωή μου... 


__________________________________

Μετάφραση στη γλώσσα σου:

1.Εσένα



2.Εσένα 



3.Εσένα



4.Εσένα



5.Εσενα





Κι όλα αυτά που θα ζούσαμε μαζί...

Για το καλό όλων... 

Γιατί αυτό σήμερα είναι πλέον σπάνιο 

Και θα έδινε πίσω μια ζεστή ελπίδα στις καρδιές όλων  όσων την έχασαν, δίκαια 

Ότι ακόμα και σε μια τέτοια εποχή 

Γίνεται!

Οπως γίνομαι κι εγώ ποτάμι για εσένα... 

Μυστικό : Ναι, είμαι κι εγώ ενθουσιώδης γι αυτά που αγαπώ.... ❤️

Αχ έχω μέσα μου έναν ολόκληρο κόσμο ανεξερεύνητο που κλαίει κάθε μέρα επειδή δε θα τον δεις ποτέ... 

Σ'αγαπάω και σήμερα... 

Α. 

Ps. 


Video Source

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨

I sing, I write, I host, I dream, I believe, I am✨
Φωτογραφία: Ελένη Πολιτοπούλου